Mag ik mij even voorstellen?

Mijn naam is Dave Dovermann en na ruim 15 jaar met veel plezier en enthousiasme in de incassobranche en deurwaarderij gewerkt te hebben, ben ik in maart 2015 mijn eigen bedrijf, DD Debiteurenbeheer & Advies, begonnen.

Professionaliteit, integriteit en betrokkenheid stonden al jaren hoog bij mij in het vaandel. Kernwaarden die ik vanuit mijn oud werkgever heb meegekregen en die ik ook nu vanuit mijn eigen onderneming wens uit te dragen. Richting de klant, maar ook richting alle andere betrokken partijen. We kennen allemaal wel de uitspraken: "Behandel eenieder zoals jij zelf ook graag behandeld wilt worden" en "Afspraak is afspraak". Uitspraken die misschien heel cliché klinken, maar uitspraken die voor mij als persoon en ook als professionele ondernemer heel belangrijk zijn en hoe ik met mijn onderneming DD Debiteurenbeheer & Advies dan ook in de markt wil staan. Als professional op het gebied van debiteurenbeheer en incasso treed ik immers namens mijn klanten op als hun verlengstuk richting hun niet (op tijd) betalende klanten. Ook mijn klanten zijn professionele ondernemers en hebben op hun beurt met hun klant een afspraak gemaakt en ieder mag toch redelijkerwijs nakoming van de gemaakte afspraak verwachten? Want wie vindt het niet vervelend als hij zijn kant van de afspraak is nagekomen en de ander doet dit niet?

Het klinkt allemaal zo simpel, maar helaas werkt het in de praktijk niet altijd zo. Onlangs circulairde er nog een filmpje op het internet waarmee de boodschap van veel te late betaling maar al te duidelijk werd gemaakt. Een ZZP-er ging boodschappen doen en overhandigde bij de kassa een schuldverklaring dat hij de boodschappen binnen 90 dagen zou betalen. Verbijstering alom natuurlijk bij de kassière want dit is volstrekt niet gebruikelijk. Maar waarom blijkt uit de praktijk dan dat voornamelijk grote bedrijven pas zo laat openstaande facturen betalen en lijkt dit wel gebruikelijk te worden ondanks anders geldende afspraken? Ik wens mij in ieder geval niet bij deze trend neer te leggen en wil mijn doelgroep de MKB-er, ZZP-er en de particulier met openstaande facturen graag bijstaan wanneer er niet of te laat betaald wordt. Immers kost het u geld wanneer er niet of te laat wordt betaald en lever ik u geld op wanneer er wel wordt betaald!


 


 


 


 

Opbellen
E-mail